Avatar billede willemoes Nybegynder
17. januar 2002 - 14:25 Der er 3 kommentarer

Bøvl med XP og DVD

Jeg har installeret XP og kan ikke se DVD film. Det kunne jeg da jeg havde win 98 med hjælp fra en decoder. Jeg har forsøgt at imstallere DivX, men så gik XP helt i sort fordi den ikke ville anerkende det og jeg måtte geninstallere det på ny.

Er der nogen der kan hjælpe

Mvh.  Willemoes
Avatar billede o_stein Nybegynder
17. januar 2002 - 17:31 #1
har du nye drivere til din dvd spiller??
Avatar billede resten Nybegynder
18. januar 2002 - 03:06 #2
xp kan fint køre med divX du kan hente den nyeste divX her www.divx.com
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
18. januar 2002 - 03:16 #3
Hvilken dvd-afspiller bruger du ??