Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
16. januar 2002 - 23:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber man domæne u. webhotel (incl. email adr.)

Hvor køber man domæne u. webhotel (incl. email adr. ex. fornavn@domæne.dk)
Avatar billede prodic Mester
16. januar 2002 - 23:52 #1
www.buydomains.dk - der bestiller man et domæne og får automatisk et par adresser også uden at købe hotel.

har det nemlig selv :-)
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
17. januar 2002 - 00:08 #2
Nu har jeg registreret og del hele... hvor lang tid går der før jeg kan gå ind og oprette mine pop3 alias ?! Og hvornår/hvordan kan jeg bestemme hvor min adresse skal henvise til?
Avatar billede prodic Mester
17. januar 2002 - 00:11 #3
Det kan du gøre med det samme domænet er registreret - det vil vel sige 1 til 2 dage, så skulle det være klart.
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
17. januar 2002 - 00:20 #4
Når jeg logger ind på virtual administration står der i \"status\" - \"Pending\" hvad menes der med det?
Avatar billede prodic Mester
17. januar 2002 - 00:24 #5
At den er sat i gang med at blive opsat/registreret.
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
17. januar 2002 - 00:25 #6
Ok - TAK for hjælpen!