Avatar billede cloqq Nybegynder
16. januar 2002 - 23:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

LYDKORT!

Jeg mangler hjælp til mig lydkort....HJÆÆÆÆÆLP!

http://www.eksperten.dk/spm/158923
Avatar billede uni-c Nybegynder
16. januar 2002 - 23:02 #1
har du den nyeste opdatering til dit lydkort??.....

hvad meer du med clocke dit modem
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2002 - 23:02 #2
Det mås man ikke det der! Du må kun oprette spørgsmål 1 gang...
Avatar billede cloqq Nybegynder
16. januar 2002 - 23:14 #3
jep
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2002 - 23:17 #4
så luk det her....
Avatar billede uni-c Nybegynder
16. januar 2002 - 23:22 #5
prøv at bytte om på 2 af kortene....f.eks netværkskortet og lydkortet....tror ikke det hjæpler men prøv alligevel..

ellers kan du vist tjecke dit lydkort for fejl i compaq diagonistices eller sådan noget....det ligger i kontrolpanel
Avatar billede mrrius Nybegynder
18. januar 2002 - 01:11 #6
desvære hjælper af princip ikke folk som har skompaq:

fordi skompaq har den princip at det er dem som du skal hjælpes igennem.

fordi skompaq har med vilje gjordt det besværlig for dig at få din hardware til at fungere , hvis du ikke har købt en af deres produkter.

fordi jeg støtter ikke firmaer som med vilje gør det besværlig for folk...

fordi....!!!
Avatar billede cloqq Nybegynder
13. februar 2002 - 18:48 #7
lo