Avatar billede morgel Nybegynder
28. april 2000 - 20:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Premiere 5.1, - gode råd søges !...

Måske var programmet ligefrem en kategori værd ?

morgel

Avatar billede maniacdog Nybegynder
01. maj 2000 - 20:52 #1
Øhh hvad for gode råd søger du?

-Maniacdog-
Avatar billede xghostx Nybegynder
01. maj 2000 - 21:54 #2
Jeg har arbejdet en del med Premiere, men det er jo ikke lige til at vide hvad du vil betragte som et godt råd. stil et mere specifikt spørgsmål og jeg vil se om det er noget jeg ved noget om...

MVH. X GhosT X
Avatar billede morgel Nybegynder
02. maj 2000 - 01:04 #3
Jamen det er jo super, - alle spørgsmålene kommer undervejs, - jeg kun lige begyndt at forstå grundbegreberne, - men der er lidt problemer med at få optaget billede og lyd (samtidigt)fra kameraet til Premiere, - hvad gør jeg.

pft
morgel
Avatar billede morgel Nybegynder
06. oktober 2013 - 01:37 #4
svar