Avatar billede krycek Nybegynder
16. januar 2002 - 21:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTP problemer

Hej

Jeg har lidt probs men at connecte til nogle af mine sites ( et par stykker har samme problem til mig)
Jeg bruger Flash FXP, men den kan lige tilfældigvis ikke på de her sites, men det kan cuteftp!
Og nej det er ikke pasv mode som fucker (har prøvet)
Den logger fint ind med flash fxp, men så går den død her:
150 Opening ASCII mode data connection for /bin/ls.
426 Data connection closed, transfer aborted.

Håber der er en som kan hjælpe da cuteftp er lidt et skod prog!

/Krycek
Avatar billede cujorius Nybegynder
16. januar 2002 - 21:33 #1
du skal ændre fra ASCII til auto deteced...
Avatar billede krycek Nybegynder
16. januar 2002 - 21:43 #2
Hehe står den til, derfor jeg er lidt på skideren, for med den ene ftp skete det bare lige fra den ene dag til den anden!

/Krycek
Avatar billede cujorius Nybegynder
16. januar 2002 - 21:50 #3
okay - anyways fixzer det lige henter lige flash fxp har brugt den engang mener det skal stå til unix!
Avatar billede krycek Nybegynder
16. januar 2002 - 21:59 #4
k, men det funkede fint for mig den første tid, men så fuckede det op lige pludselig!
Men tak for at du gider hjælpe
/Krycek
Avatar billede cujorius Nybegynder
16. januar 2002 - 22:07 #5
hmm - hvorfor vil du gerne bruge flash fxp ? cuteftp pro er meget bedre... =)
hmm, mit icq nr 12918417 skriv lige til mig nemmere at hjælpe dig der =)
Avatar billede krycek Nybegynder
17. januar 2002 - 07:08 #6
Nej cuteftp er ikke bedre, du har ikke samme muligheder overhovedet!
Men du får point og så kan vi lige snakkes på ICQ
/Krycek