Avatar billede lasseline Nybegynder
16. januar 2002 - 19:27 Der er 5 kommentarer

Windows xp genstarter når jeg brænder

Win xp genstarter når jeg brænder eller rettere sagt den går ud i en blå skærm hvor man ikke kan andet end slukke. Det er lidt surt i længden!!!! Er der nogen er ved hvad man kan gøre ved problemet???

Jeg brænder i Nero (den nyeste version)
Jeg har også win me instaleret på min computer og der kan den sagtens brænde. så det er ikke et hardware problem.
Avatar billede onkel-l Nybegynder
16. januar 2002 - 19:44 #1
Programmet kan jo sættes til at lukke når brændinger er færdig , det kan være den er vinget af
Avatar billede lasseline Nybegynder
16. januar 2002 - 19:46 #2
den er ikke sat til at lukke når den er færdig. Den genstarter også midt i en brændning
Avatar billede resten Nybegynder
17. januar 2002 - 02:43 #3
hva hedder din brænder?
muligvis den skal ha nogen nye driver som er opdateret til xp.
Avatar billede lasseline Nybegynder
17. januar 2002 - 10:59 #4
Det er en aopen 24x
MEn jeg har prøvet 2 andre brændere og det giver samme problem
Avatar billede resten Nybegynder
17. januar 2002 - 11:01 #5
hva med den interne på xp?