Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
16. januar 2002 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om virus

Hej!

Jeg har to gange modtaget en mail, hvor der hverken står modtager, afsender eller er nogen tekst eller fil vedhæftet. Er der andre der har modtaget en lignende mail eller ved, hvilken virus mailen evt. er inficeret med? Har tjekket min maskine med Norton anti-virus, og den er tilsyneladende ikke inficeret med virus. Dog er jeg interesseret i at finde ud af, hvad det er for noget, da jeg nu inden for få dages mellemrum har modtget mailen to gange.

Pft.

Charlotte
Avatar billede prodic Mester
16. januar 2002 - 19:29 #1
Tiltider får man nogle af de mails - som regel er det folk der leger lidt. Det er sjældent at de indeholder virus. I dit tilfælde hvor du bruger Norton(som scanner din indgående post) kan du bare slette mailen og glemme dem igen.

Der findes forskellige metoder hvorpå man kan sende den slags mails - det er nok ved hjælp af en af dem de har sendt den til dig.
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
16. januar 2002 - 19:46 #2
Ok - Tak for hurtigt svar. Nu er jeg godt nok blevet lidt nysgerrrig..;-) Hvordan og hvilke programmer anvendes der?
Avatar billede prodic Mester
16. januar 2002 - 19:50 #3
Man har mulighed for at bruge et program(kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder).
Det er det samme program som man kan oprette en forbindelse til sin Router med og af den vej konfigurere den.
Derudover så ved jeg ikke specifikt hvordan det virker.
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
16. januar 2002 - 23:29 #4
Hmmm... og hvad skal \"nogen\" så få ud af at sende sådan en \"tom\" mail rundt til folk?! Get a life..;-) Any how, så mange tusinde tak for at du ville tage dig tid til at svare.

VH

Charlotte
Avatar billede prodic Mester
16. januar 2002 - 23:34 #5
Folk er underlige :-) - er det forklaring nok? ;-)

Det var så lidt - med tiden. Det er jo det Eksperten.dk er til for - at løse problemerne.
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
16. januar 2002 - 23:39 #6
Jo tak - svar nok. Underlig verden..;-))