Avatar billede holm14 Nybegynder
16. januar 2002 - 17:33 Der er 9 kommentarer

ISP

jeg har ekspermenteret lidt med et program der hedder modem booster... og der vil den ha\' mig til at opgive forskellige ting med ISP (Internet Service Provider)
den vil ha mig til at angive et logon og password + email addresse.. (mit ISP logon, ISP pass... osv.) mit spørgsmål er så.. hvad er ISP:Internet Service Provider????
Avatar billede otis Nybegynder
16. januar 2002 - 17:35 #1
ja ISP er Internet Service Provider, dvs din udbyder så som.. cybercity, tdc wol, osv
Avatar billede otis Nybegynder
16. januar 2002 - 17:35 #2
hvis det kan bruges som et svar :P
Avatar billede hojben Novice
16. januar 2002 - 17:36 #3
dvs den du kommer på internettet gennem :)
Avatar billede holm14 Nybegynder
16. januar 2002 - 17:39 #4
jeg prøvede at skrive noget tilfældigt f.eks mit logon til eksperten og min rigtige email.. det virkede bare ikke... det kom igennem, men da jeg skulle sætte den til at booste mit modem skrev den: Another program is dialing the selected connection. jeg tænkte det kunne være fordi jeg havde nogle andre programmer kørede, jeg lukkede dem men det virkede ikke........
Avatar billede holm14 Nybegynder
16. januar 2002 - 17:51 #5
otis<<
det vil sige at jeg skal skrive det password jeg skriver når jeg skal på nettet????????????
Avatar billede otis Nybegynder
16. januar 2002 - 17:54 #6
det kommer an på om du stoler på det program, hvis du går, så er det vel sådan noget... men jeg garanterer intet
Avatar billede holm14 Nybegynder
16. januar 2002 - 17:57 #7
prøver.....
Avatar billede holm14 Nybegynder
16. januar 2002 - 18:00 #8
når den beder om min http addresse er det så smtp server??? eller?
Avatar billede holm14 Nybegynder
16. januar 2002 - 18:04 #9
det kunne også være min e-post server.. det er et eneste der står i mine abonnementsoplysninger