Avatar billede ffn Nybegynder
28. april 2000 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer kombi kopimaskine

Hejsa

Jeg har min egen virksomhed og står overfor at skulle erhverve mig en nu printer, da den tidligere hp-printer ikke kan mere.
Da jeg nu skal have nu printer tænkte jeg også på at skifte min kopimaksine ud.
Jeg tager vel årligt omkring 10.000 A4 kopier..

Mit sprøgsmål er hvilken mærke skal jeg købe? Har I dårlige eller gode erfaringer med kombi maskiner, her en printer/kopimaskinen? er det bedre at have en seperat printer og en seperat kopimaskine?
Har i kendskab til aktuelle tilbud i storkøbenhavn...
Jeg havde ikke tænkt mig at betale mere end 7.000kr.

PÅ vegne af
Ole
Avatar billede psj Nybegynder
28. april 2000 - 14:59 #1
Hej Ole..

Du skal ikke købe en kombimaskine, da den vil være alt for dyr i drift til så mange kopier du tager. Tænk på de fleste kombimaskiner fra HP bruger blæk..pånær Laserjet 3150.

Mit råd er printer og kopimaskine for sig selv. Vælg en HP Deskjet 930 som printer (hurtig og med god opløsning)..og så har du 5000 til en fornuftig kopimaskine.

Avatar billede steffen Nybegynder
28. april 2000 - 15:01 #2
Med det budget synes jeg heller ikke det lyder realistisk. Men der er "digitale kopimaskiner" fra godt 50.000 og op, der er ganske fornuftige.
Avatar billede doeleman Nybegynder
28. april 2000 - 15:42 #3
Avatar billede knallerthjernen Nybegynder
17. januar 2002 - 23:49 #4
Køb en Ricoh, de er ok og nemme at få igang