Avatar billede fuglesang Nybegynder
16. januar 2002 - 16:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kommende PALM-bruger spørg til Outlook 2000!

Hej \"ekspert\"

Da jeg snart bliver PALM-bruger har jeg et spørgsmål angående synkronisering med Microsoft Outlook 2000!

Kan det passe en PALM m125 ikke automatisk med det software der medfølger er i stand til, at synkronisere både kalender, adressekartotek, opgaveliste og emails? Mine oplysninger går på det ikke er muligt, at synkronisere emails uden man køber et stykke software der hedder \"Documents To Go\" fra firmaet Dataviz.com.

Når man køber en m125 medfølger der allerede et stykke software fra det firma der kan læse og skrive dokumenter til Word og Powerpoint!

Jeg håber der sidder en ekspert der kan svare mig!

På forhånd Tak

\"fuglesang\"
Avatar billede jkf Nybegynder
16. januar 2002 - 16:55 #1
Jeg er ret sikker på at der kun er problemer hvis man bruger outlook express, hos os er der ingen problemer med outlook2000

MVH JKF
Avatar billede isl19960 Nybegynder
16. januar 2002 - 18:37 #2
Documents to go - er et program der kan synkronisere dine dokumenter fra Word / Excel / Powerpoint.
Den fylder forholdsvis meget i hukommelsen.

Alt hvad du skal bruge til at synkronisere til Outlook følger med din Palm.

Du skal nok blive tilfreds med den - Palm laver nogle rigtig gode produkter... :)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2002 - 13:24 #3
Takker for point... :)