Avatar billede zupastar Nybegynder
16. januar 2002 - 16:29 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

komprimering af mp3 filer...

En af mine venner har fortalt mig om en som havde komprimeret alle hans mp3 filer så dy fyldte under 1MB alle sammen... Er det muligt??? Hvis ja, hvordan??

-Zupa*
Avatar billede foldager Novice
16. januar 2002 - 16:30 #1
Nej, det er ikke muligt.
Avatar billede foldager Novice
16. januar 2002 - 16:31 #2
Hvis der er tale om alm. musik-nummer længde.
Avatar billede prodic Mester
16. januar 2002 - 16:33 #3
Med Mp3Pro kan du formindske filstørrelsen men mener ikke det er SÅ meget igen. Det fylder vel ca. det halve.
Avatar billede soreno Praktikant
16. januar 2002 - 16:33 #4
du kan sætte bitrate ned, men det sker på bekostning af kvaliteten.
Avatar billede bad_t Nybegynder
16. januar 2002 - 16:35 #5
Tror ikke det er mp3 han har komprimeret det som.. Men at det er en .wma fil....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2002 - 16:50 #6
Det er muligt at komprimere dine MP3 filer, du kan bare sætte sampel raten ned, men du taber meget af den gode lyd. Hvilket betyder at kvaliteten går mod den i en telefon.
Avatar billede peet-49 Novice
16. januar 2002 - 17:01 #7
En MP3 fil, er en komprimeret fil. Der en normal WAW-fil din ven har komprimeret, og bestemt ikke til ca. 1Mb. En normal MP3 fylder mellem 2.5 og 5Mb, alt afhængig af, hvor lang spilletid.
Avatar billede zupastar Nybegynder
16. januar 2002 - 17:04 #8
Nu hvor jeg spurgte ham igen, sagde han at der stod *.wma bagved så bad_t du havde nu ret... Men er der ik en eller anden måde man kan gøre dem mindre uden der sker det vilde??
Avatar billede peet-49 Novice
16. januar 2002 - 17:07 #9
Der er græser for, hvor meget man kan komprimere, uden filerne bliver ødelagte, Men det koster da ikke noget, at experimentere lidt.
Avatar billede prodic Mester
16. januar 2002 - 17:12 #10
Zupa->Mp3Pro formatet kan komprimere det yderligere og har endelsen mp3. MEN det er noget besværligt skidt endnu.
Avatar billede zupastar Nybegynder
16. januar 2002 - 20:41 #11
thx every1
Avatar billede foldager Novice
16. januar 2002 - 20:46 #12
tasaduha!