Avatar billede janlm Nybegynder
16. januar 2002 - 11:55 Der er 15 kommentarer

Grafik opgave

Hejsa

Vi er ved at lave om på Lotto5.dk
og leder efter en som er kanon god til at tegne
Vi havde tænkt os at lave den i stil med www.elefant.net

Håber at der er en der kan hjælpe
Avatar billede jailbird Nybegynder
16. januar 2002 - 12:28 #1
siden er jo bare orange... skal logoet bare var orange? :0)

Kom lige med et ordenligt link, så vi kan se hvad i leder efter

/jailbird
Avatar billede janlm Nybegynder
16. januar 2002 - 12:49 #2
Den er da ikke bare orange..
Vi skal bruge noget grafik i samme stil som på www.elefant.net
Siden skal laves i Flash, det kan vi selv lave, men vi mangler en som er god til at tegne..
Avatar billede jailbird Nybegynder
16. januar 2002 - 13:04 #3
sorry - sad ved en gammel computer, som hverken kan vise det ene eller andet.... min C64 kører bedre end den...:0)
Avatar billede cygnet Praktikant
16. januar 2002 - 13:13 #4
Kender to dygtige tegnere - hvad er der af penge i projektet ?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. januar 2002 - 13:15 #5
Jeg vil også gerne ha\' belyst økonomien i det.
Avatar billede janlm Nybegynder
16. januar 2002 - 13:22 #6
Det kan jeg svare jer på lige så snart jeg har set noget af det de har lavet..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. januar 2002 - 13:23 #7
Ikke interesseret så.
Avatar billede janlm Nybegynder
16. januar 2002 - 13:29 #8
Pelkjaer.. kan du da lave noget ?
så vil jeg da meget gerne se noget af det du har lavet, så vi kan finde en pris..
Avatar billede cygnet Praktikant
16. januar 2002 - 13:42 #9
prøv at kigge her - under billeder

http://www.sigfred.dk/thorkild/

Men vil gerne have at vide hvad økonomien er for jeg tager kontakt til dem.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
16. januar 2002 - 14:03 #10

jeg er også interesseret hvis der et real money med i det... =)

lidt referencer ( det der står nævnt er det jeg har tegnet) :
pingvinen .. http://www.friserverplads.dk/novaplanet/diverse/PIBlogo2.jpg

Dj\'en .. http://www.friserverplads.dk/novaplanet/diverse/djdarklogo1.jpg

frihånds af ko lol .. http://www.friserverplads.dk/novaplanet/diverse/cow.jpg

et mini menneske ..hæh. http://www.friserverplads.dk/novaplanet/coolguy.gif

www.sectorX.dk har jeg lavet spillefiguren , se evt. credits hvor mit navn står.

NOVA
Avatar billede atf_nova Nybegynder
16. januar 2002 - 14:07 #11
hey cygnet->  fed side..når den altså engang blir fuldendt =)  ... hvem af dem er dig? ( bare nysgerrig )
Avatar billede atf_nova Nybegynder
16. januar 2002 - 14:08 #12
hey igen cygnet-> ka du ikk lige gi mig linket til din egen side...  ??  sku jo lave logo ikk?
Avatar billede cygnet Praktikant
16. januar 2002 - 14:10 #13
atf nova-> der er ikke nogen af dem der er med - bare et projekt en slat af mine kamerater er igang med.

Har du ikke noget icq / messenger med hensyn til mine bannere .. skal også have lavet et visitkort.. :-)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
16. januar 2002 - 14:15 #14
jow .. icq# 82493280    =)
Avatar billede jais Nybegynder
16. januar 2002 - 14:17 #15
Jeg arbejder sammen med en tegner der arbejder på A-Film http://www.afilm.dk  ... vil gerne hjælpe dig, men mail en pris hvad du vil give.

Mvh. Jais - jc@revelation.dk