Avatar billede krustytk Nybegynder
16. januar 2002 - 08:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Raid

Hejsa da jeg er ved at skirve en opgave om sikkerhed i en computer skal jeg høre oget om raid...

jeg ved godt der er en del former for raid men er der en der kan give en Quik guide eller henvise til et sted hvor jeg kan få noget info om hvordan der faktisk funker

Avatar billede wisen Nybegynder
16. januar 2002 - 08:39 #1
Kan det her bruges : http://searchstorage.techtarget.com/sDefinition/0,,sid5_gci214332,00.html
Avatar billede machine Nybegynder
16. januar 2002 - 08:41 #2
http://www.mkdata.dk
mk beskriver nok de mest alm instillinger man kan have. selvfølgelig findes der fler og mer avancerede former. det koommer and på hvor stor din raport skal være
Avatar billede krustytk Nybegynder
16. januar 2002 - 08:47 #3
Den skal som sagt handle om sikerheden... nu ved jeg godt at raid gerneralt er meget sikkert men jeg ved da at det skan sættes om så man f.eks. sætter 2 10 gb diske i som så vil svarre til 10 gb så hvis den en står af kan man tage den ud og sætte en ny i så der ikke mistes data ved krach
Avatar billede machine Nybegynder
16. januar 2002 - 12:30 #4
ja det står der ihvertfald noget om på mkdata.dk