Avatar billede promic2 Nybegynder
16. januar 2002 - 06:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brugersystem

ja jeg at der er mange der har spurt om et brugersystem før.
jeg mangler et system hvor bruger kan oprette sig og serner komme ind og rette i deres oplysninger .. men alle som har oprettet en konto .. skal kunne ses på en side for sig selv .. Eks. en medlems side bruger skal også have mulighed for at slette sig selv .. er det noget nogen kan hjælpe med .. jeg har en mysql men jeg ved ikke hvordan jeg får den op og køre rigtig og jeg vil blive glad hvis der er en der vil hjælpe mig med at få liv i den også .. jeg kan først svare tilbage... engang efter kl. 15,00 da jeg også skal passe mit arbejde !!!
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
16. januar 2002 - 08:00 #1
Du har ligesom nogle forskellige muligheder, men uden en db er du nok lidt på lorten... måske du skulle finde ud af at sætte den op først... Her er en tutorial til det...

http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=5

Mht brugersystem kan du kontakte mig via icq og det kan du selvfølgeligt også hvis du har spørgsmål til at sætte mysql op. mit nr er 19653660...

900 point r måske lidt i overkanten... har du set der står 60 for svær ?... Jeg er i skole nu så det brugersys kan du få ca 15.30 hvis du kontakter mig via icq....
Avatar billede jamal_s Nybegynder
16. januar 2002 - 10:00 #2
jeg har et system ligesom www.fotx.net hvis det er sådan du mener du vil ha ?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2002 - 10:03 #3
Jeg vil gerne lave det for 3200 point og en Filurdrink.....

Et sådan spm. hører til ovre på www.sharskforum.com hvor du sikkert kan få det lavet til en rimelig pris ($$)

Alternativt kunne du jo prøve at lave det selv ligesom alle os andre. Det lærer du også noget af.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2002 - 10:04 #4
sharskforum? *G*

www.sharksforum.dk !
Avatar billede promic2 Nybegynder
16. januar 2002 - 18:51 #5
ja det er sådan noget som www.fotx.net  jeg søger !!!!!!!!!  men jeg kan stadig problemmer med min Mysql !!!! HELP NEEDED
Avatar billede jamal_s Nybegynder
16. januar 2002 - 20:01 #6
promic2 < den vil jeg sælge...vi kan snakke om prisen, kontakt mig på jamal@web-zone.dk
Avatar billede promic2 Nybegynder
16. januar 2002 - 20:30 #7
i kan kontakte mig på ICQ 76703595
Avatar billede jamal_s Nybegynder
17. januar 2002 - 21:17 #8
har du ik msn ?
Avatar billede promic2 Nybegynder
23. januar 2002 - 01:52 #9
jeg syntes ikke rigtig at jeg har fået noget hjælp .. ¨så jeg lukker dette Sparm .. sorry all
Avatar billede jamal_s Nybegynder
25. januar 2002 - 10:08 #10
promic2 < du kan godt få hjælp med nogle fejl...men ik færdiglavt system !