Avatar billede neomanx Nybegynder
15. januar 2002 - 23:42 Der er 9 kommentarer

Html i Flash

Hvordan indsætter man en HTML kode i Flash 5 ???
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. januar 2002 - 23:44 #1
Du kan kun indsætte text tags i Dynamiske tekstfelter. ingen billeder eller andet
Avatar billede neomanx Nybegynder
15. januar 2002 - 23:46 #2
Hvad gør man hvis man f.eks skal have en Chart counter ind ?
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. januar 2002 - 23:52 #3
Aner det ikke. Jeg ville nok bare have det som en del af html dokumentet hvori  Flash filmen er embedded
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2002 - 01:47 #4
Jeg har en counter på mit site....vil du ha´ en hvor du bare tæller for dig selv, eller skal det være ChartCounter?
Avatar billede neomanx Nybegynder
16. januar 2002 - 02:10 #5
Det skal være en chart counter.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2002 - 04:11 #6
ved det ikke, så
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2002 - 04:12 #7
5 point, tsk
Avatar billede neomanx Nybegynder
16. januar 2002 - 04:30 #8
Jaja du skal nok få nogle flere.. =)
Avatar billede qaps Nybegynder
16. januar 2002 - 08:13 #9
det kan jo nok lade sig gøre at blande den alm. counter me en chart counter. den chart counter er det asp eller ? for så kunne du jo lave en counter i flash som bruger koderne fra din chart counter. jeg tror godt det kan lade sig gøre. men det andet med at smide tml ind i flash kan så hvidt jeg ved ikke lade sig gøre. fik du det...
/Kasper