Avatar billede excoder Nybegynder
27. april 2000 - 23:19 Der er 6 kommentarer

PC køb til 7-8K

Pc'en skal fortrinsvis bruges til internet og tekstbeh. Store 3D spil bliver nok ikke aktuelt lige pt. Jeg har kigget lidt på den nye Hansol 701D svjh, den ser fornuftigt ud/kontra pris. Kabinettet skal nok være et Aopen HX45. HD'en behøver ikke være større end ~13GB om muligt.

Er der en der har et godt råd til hvordan den komplette konfig' kunne se ud, og hvor det ville være fornuftigt at handle ?
Avatar billede spacey Nybegynder
27. april 2000 - 23:30 #1
HVad med en:

PENTIUM II 450 MHz
RAINBOW ADVANCE

64 MB SD-RAM PC-100
17,2 GB HDDU-DMA 66
17" SVGA DIGITAL MONITOR
1,44" FLOPPY DREV
40X CD-ROM DREV AOPEN
ATX MIDITOWER LOWNOICE
8 MB 3D AGP GRAFIKKORT ( SHARE MEM. )
3D LYDKORT
NETKORT
56 K V90 MOEDM
KEYBOARD
MUS & MUSE-MÅTTE
CE GODKENDT
24 TIMER BRUN IN TEST

Hos Intertech PC house
http://www.rainbowpc.dk/intertec/index.htm

Avatar billede spacey Nybegynder
27. april 2000 - 23:33 #2
Pris: DKK7795.00
Avatar billede excoder Nybegynder
27. april 2000 - 23:43 #3
Jeg er ikke meget for shared grafikram. Desværre er der ikke noget navn på hvad det er for nogle stumper der er i den maskine du nævner. Btw. så tror jeg egenlig at en Celeron ville være bedre/billigere.
Avatar billede stussy Nybegynder
28. april 2000 - 01:05 #4
7795,- er for meget for det bras...

Avatar billede psj Nybegynder
28. april 2000 - 15:07 #5
Enten køber man en maskine med lidt mere definerede hardwareenheder (så man kan se hvad det er for noget..kvali eller hva´) eller også et mærkevare..evt m. onsite garanti.

Køb ikke ovenstående til prof. brug.
Avatar billede andersravn Nybegynder
05. juli 2000 - 01:19 #6
www.ceweb.dk/

Webshop - Alle samlede systemer er med 13 mdr.s onsite garanti - priser ikke opdateret...