Avatar billede frak Nybegynder
15. januar 2002 - 20:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP..... Jeg skal bruge en chat!!

Hey alle jer derude...
Jeg skal bruge en chat der skal have disse mulighedder:
kick/ban altså bruger som Master, Admin og CoAdmin, privat beskeder, skifte rum, \"pænt design\",
brugerliste, nem at have med at gøre, smileys, skriver flere ting på senere hvis jeg kommer i tanke om noget...

Jeg sidder for knæ for jer derude....
Plaese hjælp mig..nu har jeg siddet en uge og har ikke kunne finde en der passede til det jeg ville!!

Hvis i har et forslag..smid det enten på her eller mail mig på frankn@c.dk
Avatar billede keysersoze Guru
15. januar 2002 - 20:42 #1
den nok bedste chat du kan få og som ikke koster penge er denne; http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=323
Avatar billede frak Nybegynder
15. januar 2002 - 21:21 #2
den skal ind på www.friserverplads.dk ..... Ved du om den virker dertil??
Avatar billede frak Nybegynder
15. januar 2002 - 21:26 #3
i chatten er der en fil ved navn window.asp som jeg ikke kan uploade...

Har du/i en anden chat??
Sætter pointen op til 250 nu!!!
Avatar billede keysersoze Guru
15. januar 2002 - 22:29 #4
den burde virke til friserverplads... og du burde kunne uploade...

hvis du skal have en anden chat, så kig løs på www.netcoders.dk og www.activeserverpages.dk - på disse sider er der flere forskellige muligheder
Avatar billede cygnet Praktikant
16. januar 2002 - 02:51 #5
keysersoze >> uh den er cool - hvorfor har jeg ikke set den før...
Avatar billede hirayz Nybegynder
16. januar 2002 - 08:57 #6
et direkte link til asp.dk

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=list_sources&tech_id=1&cat_id=10

killer chatten er meget god ... har bla. bots ...
Avatar billede frak Nybegynder
16. januar 2002 - 13:29 #7
jeg har været inde på netcoders.dk og activeserverpages...og der er ingen der passer til det jeg vil og ellers kan jeg ikke uploade det på friserverplads...
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2002 - 13:39 #8
så må du lave den selv eller betale for det... du kan ikke forlange alverden når det trods alt skal være gratis
Avatar billede frak Nybegynder
16. januar 2002 - 13:41 #9
keysersoze....
til noget andet så..ved du hvad et domæne koster så??
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2002 - 13:52 #10
kommer an på hvor du køber det...
Avatar billede frak Nybegynder
17. januar 2002 - 13:35 #11
okay...
takker....
Men ved du hvor jeg kan få det billigst???
Avatar billede keysersoze Guru
17. januar 2002 - 15:07 #12
well... der er faktisk mange \"billige\" steder, men jeg kan desværre ikke henvise til nogle - ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kender til de forskellige steders stabilitet. Pris og service/stabilitet hænger mange gange sammen...

jeg kan kun anbefale www.netsite.dk - de er ikke blandt de billigste, men de er klart det bedste jeg endnu har oplevet