Avatar billede einherjeren Nybegynder
15. januar 2002 - 20:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køler?

Hvad er det man skal se efter på en køler hvis man vil se hvor langt den kan køle ned er det ydelsen??
Er der nogen der kan anbefale ET PAR gode kølere til amd athlon palomino xp?
Avatar billede frak Nybegynder
15. januar 2002 - 21:01 #1
klik ind på www.edbpriser.dk der kan du faktisk finde alt fra det mindste hardware til en hjemmebygget PC...
Der står også info om de fleste kølere hvis det er svar nok???
Avatar billede einherjeren Nybegynder
15. januar 2002 - 21:51 #2
det var faktisk ikke helt det svar jeg havde regnet med synes heller ikke jeg kan bruge det til så meget
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 00:14 #3
Her har de testet en del kølere www.tweakup.dk
Min egen favorit er SILVERADO.
Avatar billede 24u Juniormester
16. januar 2002 - 00:16 #4
www.overclocking.dk der skulle også gerne være et par gode fif.
Avatar billede einherjeren Nybegynder
16. januar 2002 - 16:52 #5
tak til jytteg for at vise mig den side jeg fandt nemlig en køler der lyder sjov i kan se den her
http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/koelere/volcano7.htm
Avatar billede jytteq Nybegynder
16. januar 2002 - 17:22 #6
Jamen det var da godt du fandt noget du kunne bruge, hej hej