Avatar billede long Nybegynder
22. februar 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Session variabler

Kan man gemme en session variabel i PHP ligesom man kan i ASP:

  Session("PHP") = "Hmmmm"
Avatar billede kurt-kewl Nybegynder
22. februar 1999 - 23:15 #1
Japs... men det er noget mere indviklet. Du skal først have fat i PHPLIB på http://phplib.shonline.de/ og så lige finde ud af hvordan det virker :)

Jeg har ikke helt styr på det selv endnu... :)
Avatar billede kurt-kewl Nybegynder
23. februar 1999 - 23:24 #2
eh?

Var det ikke svaret?
Avatar billede lopa Nybegynder
24. februar 1999 - 17:33 #3
Jo jeg ville have svaret det samme
Avatar billede long Nybegynder
25. februar 1999 - 00:49 #4
ok, så svar igen; Jeg gir mig :)
Avatar billede kurt-kewl Nybegynder
27. februar 1999 - 17:47 #5
ok... :

Japs... men det er noget mere indviklet. Du skal først have fat i PHPLIB på http://phplib.shonline.de/ og så lige finde ud af hvordan det virker :)

Jeg har ikke helt styr på det selv endnu... :)

Det var det... ;)
Avatar billede wiseman Nybegynder
28. februar 1999 - 03:50 #6
Kurt-K, Du mener at du ikke har styr på det?? Det er jeg ikke helt enig i... Du er sgu da igang med at lave PHP sjover til OC Online... DET Kører sgu fine :)