Avatar billede paranoct Nybegynder
15. januar 2002 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ctrl+enter giver .dk, ikke .com

Hejsa!
IE6 har den irriterende \"feature\" at når man trykker ctrl+enter efter at have skrevet en URL, ja så får man www.*.dk i stedet for www.*.com (som den gør i alle tidligere versioner).

Er der nogen her der ved hvordan man ændrer det?
Jeg kører windows XP, så jeg kan ikke hente den engelske version af browseren, som jeg kunne på WinME.

Hjælp!
Avatar billede paranoct Nybegynder
16. januar 2002 - 00:13 #2
Nu var det godt nok ikke det jeg spurgte om, eftersom ctrl+enter stadig giver .dk

Til gengæld virker det hvis man bare trykker enter, og det er jo næsten lige så godt :)
Avatar billede paranoct Nybegynder
16. januar 2002 - 00:14 #3
Hm, du dér Klingon-godav-fætter, tag lige og lav et svar så du kan få de points?
Avatar billede kapla Nybegynder
16. januar 2002 - 10:09 #4
Done ;)