Avatar billede bobbobbob Nybegynder
15. januar 2002 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Video og animationer i powerpoint

Ved nogen hvordan man får et videoklip (avi fil) til at starte automatisk når en powerpoint præsentation kører, altså uden at skulle klikke på \"billedet\" under præsentationen?
Og ved nogen hvad der skal til for at få en animation i gif format til at køre i powerpoint præsentationen, tilsyneladende for jeg kun flyttet billedet over, måske fordi jeg ikke kopierer det på den rigtige måde fra eksempelvis clipart.dk?
Avatar billede baard Juniormester
15. januar 2002 - 15:18 #1
Hvilken version af PowerPoint?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. januar 2002 - 15:38 #2
når ud indsætter klippet som video. kan du vinge af om det skal starte automatisk eller ej!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
15. januar 2002 - 15:49 #3
du kan i powerpoint vælge at bruge en skabelon-side beregnet til videoklip..

Ellers kan du højreklikke og vælge om den skal starte automatisk, eller på klik, eller andet....