Avatar billede lkhlars Nybegynder
15. januar 2002 - 14:04 Der er 3 kommentarer

FTP rettigheder på win2000 server

Hej,
Er der nogen der har erfaring med rettigheds problemer vedrørende win2000 server med iss5 og den måde sikkerhed sættes op til FTP. Problemet er, at den fil jeg sender til serveren har 0 data i sig. Der er skrive ret til ftp root!!!!
Avatar billede machine Nybegynder
15. januar 2002 - 14:10 #1
Sker denne fejl kun når filerne fylder 0 data eller hvad?
køre du ntfs?
Avatar billede lkhlars Nybegynder
15. januar 2002 - 14:49 #2
Ja, det er ntfs - en fil på fx. 50kb afsendt fra min maskine til serveren har ikke data, når den kommer ind i ftproot kataloget - så er den o!!!!
Avatar billede anlsoft Nybegynder
29. januar 2002 - 22:03 #3
Husk også at fortælle det til din HDD i NTFS, dit brugernavn skal fremgå med skrive adgang