Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 17:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cashcow/cashcom installation

Der gives flere point for hjælp......

jeg vil gerne vide hvordan man installere både cashcow og cashcom på en NT4.0 server.

Jeg har prøvet at kigge på vejledningen på både www.cashcow.dk og juhl og stejle, men har ikke kunne få det til at virke endnu.

jeg har modtaget en midlertidigt certifikat fra verisign, og ville gerne have cashcow til at fungere på serveren inden jeg køber det endelige certifikat.

Hvis der desuden er nogen der ved hvodan cashcow og Krings Web-shop kan køres sammen, ville jeg sætte pris på det også.

Som sagt der er flere points at hente, hvis det kommer til at virke
Avatar billede ortrak Nybegynder
27. april 2000 - 17:59 #1
Jeg har lige sat et cashcow/cashcom system op på egen NT4 server, så det kan jeg være jeg kan hjælpe dig.
Vi starter fra en ende af.
Først: har du installeret certifikatet?

/ortrak
Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 18:13 #2
ja...
Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 18:15 #3
HOv, jeg skulle ikke svare mig selv....Rookie...
Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 18:18 #4
Jeg opretter et spørgsmål til dig med flere point,efter vejledningen.
Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 18:21 #5
Jeg er også på ICQ 19188172
Avatar billede ortrak Nybegynder
27. april 2000 - 18:30 #6
fair nok. Jeg er på vej hjem fra arb. Skriver en vejl. lidt senere...

/ortrak
Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 18:34 #7
Thx.  Jeg har lavet et nyt 200 spørgsmål, som du kan svare på....Samme titel.