Avatar billede gitscho Nybegynder
15. januar 2002 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bad_pool_caller

Hej

Min computer er gået død..

w2k
1.4 athlon
768 MB RAM
40 GB IBM HDD
osv..

Lige pludselig bootede computeren og da den prøvede at komme i windows fik jeg BSOD inden den nåede den der hvide loading billede.. fejlmeddelelse var: ***STOP  bla bla bla...... bad_pool_caller

så kan jeg få lov at prøve at genstarte 10 gange før jeg når at komme i windows.. og så kan jeg lige nå at komme i windows i 3-4 minutter før den genstarter igen..

tror ikke det er virus da jeg kører Kaspersky Pro som bliver opdateret flere gange om dagen.

Nogen der kan hjælpe?

Avatar billede tripwire Nybegynder
15. januar 2002 - 10:34 #1
Hvis det er en printerserver kan du kigge her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q258069
Avatar billede gitscho Nybegynder
16. januar 2002 - 02:00 #3
ja umiddelbart kan jeg ikke forstå det der med printerserver... det er bare en pc med en printer tilsluttet og en anden pc forbundet i netværk..

det er for weird..

andre forslag?
Avatar billede gitscho Nybegynder
18. januar 2002 - 14:40 #4
æv
Avatar billede larsjrg Nybegynder
28. november 2003 - 15:53 #5
Har det samme problem, så du er ikke alene om det!