Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 09:58 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

simpelt fotogalleri

Hej,
i kender vel ikke en url til et simpelt godt fotogalleri-script ?

Dvs thumbnails med popupfunktion for store billeder, mulighed for kategori-inddeling og gerne admin.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
15. januar 2002 - 10:00 #1
hej

www.hotscripts.com der er et hav af dem.

vh. thomas nielsen
www.tekniskdesigner.dk
Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 10:01 #2
Ja, men der er også mange af dem der er far to fanzy...

Hellere simpelt og godt
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
15. januar 2002 - 10:03 #3
Hej.

I den PHP bog fra idgforlag.dk er der hvertfald et som man kan lave.
vis du altså har den bog.
Eller ved jeg ikke lige helt men prøv at søge lidt ved www.phpunivers.dk det kan være der er noget at finde der.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 10:04 #4
linket virker ikke :-(
Avatar billede milo Nybegynder
15. januar 2002 - 10:07 #5
www.phpuniverset.dk hedder den...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
15. januar 2002 - 10:07 #6
Hej.

Ja det fandt jeg lige ud af ser lige om jeg kan finde det rigtige link.

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 10:14 #7
Der var intet
Avatar billede milo Nybegynder
15. januar 2002 - 10:18 #8
www.warhammer.dk/tg check galleri...er det noget du ku tænke dig ? så ka jeg sende dig sourcen i aften...når jeg kommer hjem.
Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 10:29 #9
Ikke dumt!
Laver det billederne i bestemte thumbnailstørrelser uanset original størrelse?
Avatar billede milo Nybegynder
15. januar 2002 - 10:35 #10
den laver dem i ca. samme størrelse, men det smarte er, at den beholder propertionerne, har man fx et højt smalt billede, så laver den det ikke bare firkantet så det ser helt forvredet. Desuden kan man selv bestemme str. på thumbs, hvor mange der skal være på hver side, hvor mange i hver række osv. + den laver popupvindue i samme størrelse som billedet.
Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 10:37 #11
cool!
vil du sende den til mig (info@surfersinfo.dk) ?
Avatar billede milo Nybegynder
15. januar 2002 - 10:38 #12
ja...senere :)
Avatar billede sux Nybegynder
15. januar 2002 - 10:58 #13
yep yep
Avatar billede nra Nybegynder
15. januar 2002 - 23:25 #14
Milo... vil du ikke være så vennlig at sende den til min adresse også så er du en guttermand! :) nra@e-mail.dk
Avatar billede nielshansen Nybegynder
16. januar 2002 - 10:02 #15
Du kan jo prøve:
JCS Image Display v1.0.1
http://www.jcs.k12.oh.us/devel/