Avatar billede manon Nybegynder
15. januar 2002 - 05:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overvågning af PC/LAN/WAN - dvs. prog. som tjekker evt. ændringer.

En ven fortælte mig om at der findes programer som kan sige om der er ændret noget ved ens system/pc/windows + LAN/WAN.
Og om der har været nogen inde via \'bagdøren\' og kigge/rode/flytte/slette eller simpelhen bare bruger ens resourser.

Jeg ved ikke lige hvad man kalder sådan et program - kan i hjælpe?

Jeg fandt noget ale på http://www.gfi.com/languard/lantools-fic.htm (sidst på siden) men det er kun til win2k/nt og jeg har brug for et til win98/(evt. xp).

\\manon
Avatar billede reg_guy Nybegynder
15. januar 2002 - 13:32 #1
Avatar billede reg_guy Nybegynder
15. januar 2002 - 13:33 #2
upz... det kun til 2k, nt og xp... sorry.
Avatar billede reg_guy Nybegynder
15. januar 2002 - 14:17 #3
hvis du vil ha\' overvågning af dit lan skal du nok enten installere \"Netværksovervågning\" (start_instilninger_kontrolpanel_tilføj/fjern_windows installation_systemværktøjer_netværksovervågning) og hvis det ikke er godt nok så kan du jo skifte til 2k eller xp, eller søge nettet igennem 20 gange efter et ordentligt program til win9x/me.
Det mit råd.
Avatar billede manon Nybegynder
15. januar 2002 - 22:16 #4
reg guy >> fint råd, men ikke godt nok svar - sorry :-)
Avatar billede manon Nybegynder
16. januar 2002 - 07:33 #5
lukker spm.

(er det nogen der senere kommer med et godt svar åbner jeg gerne spm. igen)