Avatar billede image Nybegynder
15. januar 2002 - 03:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billeder der overlapper hinanden.....

Jeg sidder og har 5 billder i samme felt hvor når man har en mouseover på en af dem bliver de større så man bedre kan se dem. (http://www.guggenheim.com ---> eksempel!). Problemet er at de ligger i hvert sit layer og derfor vil bagerste layer altid værre dækket af de øverste, hvilket gør at man ikke kan se det så godt når det bliver større! Det skal siges at det ABSOLUT ikke hjælper når de kommer ind i samme layer...

Hurtigt korrekt svar, many points!

TAK!!

IMAGE
Avatar billede bridedk Nybegynder
15. januar 2002 - 03:13 #1
Har du v4 eller v5 ??
Avatar billede image Nybegynder
15. januar 2002 - 03:16 #2
v5
Avatar billede iggi Nybegynder
15. januar 2002 - 08:37 #3
prøv:
placer alle billleder i samme lag
marker hver knap med billede og tryk f8 og vælg moviclip.

giv hvert moviclip et instance navn og åben de forskellige moviclips  og placer dette script på knappen inden i moviclippet
on (press) {
    _root.instance navn .swapDepths(3);
}

instance navn = instance navn på moviclippet knappen ligger i.

håber dette kan bruges
mvh iggi
Avatar billede iggi Nybegynder
15. januar 2002 - 08:39 #4
(:
Avatar billede iggi Nybegynder
17. januar 2002 - 10:01 #5
har du fået det til at virke?
Avatar billede image Nybegynder
17. januar 2002 - 12:27 #6
Jamen, det har jeg da iggi!!! Undskyld du ikke har fået pointene endnu, men HER kommer de og tak for hjælpen!!

IMAGE
Avatar billede iggi Nybegynder
25. januar 2002 - 23:51 #7
takker (: