Avatar billede aciex Nybegynder
14. januar 2002 - 23:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af .ram filer i winamp

Kan man ik få et plugin til winamp så den kan afspille ram filer ???
(real audio player)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
14. januar 2002 - 23:24 #1
Avatar billede code0.dk Nybegynder
15. januar 2002 - 00:28 #2
du kan evt. konvertere dem til mp3 ???
http://www.eksperten.dk/spm/158021
Avatar billede aciex Nybegynder
15. januar 2002 - 22:01 #3
til rod

Jeg har prøvet at installere det plugin men når man så vil åbne det i winamp(streame det) kommer der en box op hvor der ståt at \"realplayer needed to run this plugin).
Jeg ved ik om mit ? er formuleret korrekt men jeg har ik realplayer installeret fordi at jeg kun vil bruge winamp(til stream & afspilning af ram filer).
Håber på du/nogle andre kan hjælpe mig med mit problem.

Mvh. Aciex
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
15. januar 2002 - 23:35 #4
Jeg har heller ikke selv prøvet det af, jeg søgte bare på google, men det er nok fordi at du også skal have codec\'et, og det kunne jeg forestille mig at real holder for sig selv.

- Rod
Avatar billede jeppekn Nybegynder
17. januar 2002 - 18:03 #5