Avatar billede lem Nybegynder
14. januar 2002 - 22:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike til Mac

Kan man få spillet Counter Strike til Mac eller skal jeg spille det igennem
Virtuel PC og virker det overhovedet via nettet?
Har en Quicksilver G4 733 mhz, OS 9.2.2 og 640 mb ram.

Lynch mig ikke for kategorien hvori jeg stiller spørgsmålet.

Mvh. Lars
Avatar billede kapla Nybegynder
14. januar 2002 - 22:33 #1
Counter-strike finder ikke til Mac, tvivler på at det kører godt i Virtual PC.
Avatar billede lem Nybegynder
14. januar 2002 - 22:35 #2
Men ingen erfaring?
Avatar billede kapla Nybegynder
14. januar 2002 - 22:37 #3
Nej
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 22:39 #4
http://www.counter-strike.net/faq.html

Why isn\'t there a Mac version of Counter-Strike?
A Mac version of Counter-Strike hinges on Valve
Software porting Half-Life to the Mac. Their
planned Mac port fell through. Thus, there will
not be a Mac CS version (atleast not in the
forseeable future). In other words, the possitility of a Mac port isn\'t up to us.
Avatar billede lem Nybegynder
14. januar 2002 - 22:48 #5
Det var et klart svar på den første tredie del af mit spørgsmål, foreløbig tak.
Nogle skiderikker er de!!!!!
Avatar billede michael_r Nybegynder
17. januar 2002 - 11:38 #6
Der findes et, efter min mening, godt alternativ til CounterStrike, som hedder Urban Terror. Det er et mod til Quake III, og det virker derfor perfekt på Mac.

http://www.urbanterror.net

Prøv det, det er absolut vanedannende ;)
Avatar billede lem Nybegynder
17. januar 2002 - 21:09 #7
Ligner Urban - Quake mere end Counter Strike?
Har nu rodet med det i en del timer, men jeg kan ikke får det til at virke.
Har installeret Quake 3 Arena (MacQuake) og derefter installeret Urban T, den der hjælper mig med at få Urban til at køre får pointene, håber ikke der kommer sure miner af den grund.
Avatar billede lem Nybegynder
17. januar 2002 - 23:14 #8
Efter mange timers installeren, søgen og roden rundt, tror jeg nu \"kun\" at jeg mangler en patch 2.3, som de skriver på versiontracker.com, hvem kan finde en sådan til mig til mac, der er lidt point i vente.
Hjælp
Avatar billede michael_r Nybegynder
21. januar 2002 - 09:58 #9
Sorry, har desværre ikke haft tid til at kigge herind de sidste par dage :(

Men det må være denne fil du mangler:

ftp://ftp.urbanterror.gcpro.de:21/patches/q3ut2_patch22to23.zip
Avatar billede lem Nybegynder
21. januar 2002 - 10:36 #10
>>Michael r

Se venligst din mail, har nu hentet 2.2 til 2.3,
men stadig er der ingen Urban T. i \"mods\" på Quake 3.

Lars