Avatar billede angel_of_death Nybegynder
14. januar 2002 - 22:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min Power Supply Kortslutter ikke hvis jeg tænder den uden der er sat nogensomhelst stik i vel ?

Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 22:28 #1
Nej!
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
14. januar 2002 - 22:29 #2
ok!
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 22:30 #3
Damn - næsten for nemme point. :(
Anyways, har selv tit gjort det for at teste om den virkede som den skulle.
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
14. januar 2002 - 22:32 #4
okay... Hmm... Sætter stikket i \"3....2...1..\" øøøøehmn... der sker lisom\' ik noget......
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 22:33 #5
Hvis ikke køleren i strømforsyningen drejer rundt, så virker den højst sandsynligt ikke.
Prøv evt. at koble en CPU-køler eller lign. til og se om den starter.
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
14. januar 2002 - 22:38 #6
Hmmm.... Tror sQ ik\' at der er noget galt... det er bare.. der sidder ikke noget Motherboard eller noget somhelst deri... kun Kabinet og Pwr Supp.

Det er nok derfor.. man skal jo trykke på \"Power\" på Kabinettet for at se om den virker !

Og Pwr Kablet sidder jo ikke i noget...

Såååeh.. nok derfor...
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 22:43 #7
Ja, du skal naturligvis tænde for med en powerknap. :)
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
14. januar 2002 - 23:16 #8
hehe.. fandt ud af det ;-D