Avatar billede ynwa Nybegynder
14. januar 2002 - 22:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ME skrammel??

Hvorfor kan ME ikke finde mine cdrom drev når jeg genstarter, men der er ikke nogen problemer når jeg slukker og starter igen. Det er da noget skrammel
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:26 #1
hæhæhæ... ME er den værst virus.. hverken Mcafee eller nortons antivrus kan fjerne lortet

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede webdesigner Praktikant
14. januar 2002 - 22:27 #2
ME = Meget Elendigt !!!!!!
installer XP!!!!!!
Avatar billede ynwa Nybegynder
14. januar 2002 - 22:47 #3
Jeg ved sgu´ da godt at det er noget kolort, men fjolset vil ikke høre efter (fdisk er nu meget godt til at komme det liv´s)
Avatar billede joshua Nybegynder
15. januar 2002 - 01:47 #4
Det er sikkert på grund af du bruger en forældet driver. Hvis du over til XP bliver det endnu værre hvis ikke du har en XP konvertibel driver - det skal du lige sikre dig. Gå ind på producentens web side og hent den sidste nye. Herefter har du heller ikke problemer med ME.

hej hej
Joshua
Avatar billede ynwa Nybegynder
15. januar 2002 - 18:01 #5
HALLO, jeg skriver da ikke på serbokroatisk så det kan da ikke være så svært at læse. Når jeg spørger om ME har det da ikke nogen interesse med XP eller noget andet styresystem.

VISTO.DK, dygtigbæ
Avatar billede carstengp Nybegynder
17. januar 2002 - 09:28 #6
Hvad er det for CD-ROM drev?

/Carsten
Avatar billede fjos Nybegynder
17. januar 2002 - 11:07 #7
jeg er ikke helt sikker men prøv at gå in i biosen og tjek om den kan finde den der,  eller også skal du indsætte en startdiskette (bootdisk)
og lad den starte op med CD-rom så virke det måske..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. januar 2002 - 12:54 #8
Det lyder som om den ikke initialiserer cdrom\'en under genstart.
Prøv at sætte en læsbar (ikke bootable) CD i maskinen og genstart den. Kunne du nu se cdrom\'en efter genstart
Avatar billede ynwa Nybegynder
23. januar 2002 - 21:52 #9
Den er i bios, og jeg har prøvet med cd under genstart.
Avatar billede ynwa Nybegynder
02. februar 2002 - 23:44 #10
tak for det