Avatar billede kbj25 Nybegynder
14. januar 2002 - 19:08 Der er 12 kommentarer

Dansk Sprog

Hejsa!!
Jeg har den engelske version af Windows Xp Pro. Jeg har hørt at man med et program kan lave det om til dansk. Jeg nemlig ikke så god til engelsk. Jeg har i flere uger ledt efter dette program, men uden held er der nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede riversen Nybegynder
14. januar 2002 - 19:11 #1
tvivler på at der findes et program som bare lige ændrer al engelsk skrevet tekst i kildekoden til dansk...desuden er det vel heller ikke lovligt, nu hvor du har KØBT en engelsk licens.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
14. januar 2002 - 19:11 #2
Den kan du ikke... Hvis du er enormt heldig kan du måske finde et som en hacker eller cracker har lavet... Men det er ikke sandsyligt at der er en der gider at lave det...
Du skal nok ud og købe den danske version....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. januar 2002 - 19:16 #3
Man kan købe en multi language pack. Herved kan du frit skifte imellem sprog. Dette gælder også for menuer, hjælpetekster mv.
Avatar billede kbj25 Nybegynder
14. januar 2002 - 19:22 #4
Hvor kan jeg købe sådan en multi language pack og hvad koster den?
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
14. januar 2002 - 19:23 #5
desværre updaten findes ikke!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 19:31 #6
jeg er stødt på den, men hvis jeg sagde hvor ville jeg blive slettet :)
Avatar billede kbj25 Nybegynder
14. januar 2002 - 19:43 #7
Nå så må jeg nok indse jeg har begået en stor fejl og købe xp på engelsk. Enten må jeg blive bedre til engelsk eller også må jeg ud og købe den danske.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
14. januar 2002 - 19:48 #8
Ja, sådan er livet..... :-)
Avatar billede resten Nybegynder
14. januar 2002 - 20:30 #9
el barto> jeg vil gerne vide hvor den kan findes for i følge M$ så er der ikke noget at gøre og heller ikke i den language pack som findes på markedet der er intet der kan lave noget om til DK desvære :-(
Avatar billede kbj25 Nybegynder
14. januar 2002 - 21:20 #10
I skal have tusind tak for hjælpen alle sammen for hjælpen. Jeg køber i næste månede windows xp home edition den er vel lige så god eller hvad.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
17. januar 2002 - 03:26 #11
Hmm! Home Edition er mest til Spil og multimedia så hvis du har overvejet at lave en webserver osv så ville jeg fortrække pro versionen!

Og den omtalte Multi Language er ikke på dansk - det er for Arabere , Kineser osv!
Avatar billede nixon Juniormester
08. marts 2002 - 15:41 #12
luk sig :)