Avatar billede nopa Nybegynder
14. januar 2002 - 17:09 Der er 6 kommentarer

NWmax

Jeg har hørt at der er et program der hedder NWmax der er kan ændre på hvor lyst grafikkortet skal være...hvor kan jeg finde det??

Da jeg fandt det første gang var det på et voodoo side...
Avatar billede mazlink Nybegynder
14. januar 2002 - 17:20 #1
Jeg kender kun programmet der hedder Nvmax og er ikke sikker på om det er til alle kort eller kun til Nvidia kortene. Her er et sted du kan hente det hvis det er http://www.tweakup.dk/filer/video.htm
Avatar billede zerohero Nybegynder
15. januar 2002 - 09:06 #2
Hvad mener du med at det kan ændre, hvor lyst grafikkortet skal være?

Snakker vi om Gamma?

Hvorfor vil du have et program til det, når du kan justere det i stort set alle spil eller i det mindste under skærmens egenskaber?

-står lidt uforstående...
Avatar billede ztilleto Nybegynder
15. januar 2002 - 13:02 #3
zerohero:
Grunden til at man måske godt vil havde mulighed for at kunne ændre Gamma \"on the fly\" er f.eks. når man spille et multiplayer spil, så som Counter Strike hvor banerne er meget forskellige i lysopsætning.. For at kunne se mest muligt på banen uden at skulle helt ud i opsætninger for video kan man gøre det ingame så det passer perfekt.  =)

nopa: Jeg kender ikke til NWmax, men bruger selv PowerStrip som kan findes http://www.entechtaiwan.com/ps.htm, det er et lille men ret effektivt program som også har den mulighed som du leder efter... Men plus en del mere.  Kig pa det er eventuelt.

mvh
h/N ztilleto
Avatar billede ztilleto Nybegynder
15. januar 2002 - 13:03 #4
Sorry men der skulle ikke lige et , efter URLen...
http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
Avatar billede realplayer Nybegynder
15. januar 2002 - 19:04 #5
hej
Du kan købe det nye Incite Pcgames blad...(Computer blad)

Der høre en cd med + et godt blad... Nvmax ligger på cd\'en der følger med....

Venlig Hilsen casper
P.S. Bladet koster c.a. 60 kr.
Avatar billede realplayer Nybegynder
17. marts 2002 - 19:34 #6
Prøv at søg på google.com eller jubii.dk