Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 17:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Database til mine videobånd

Jeg vil gerne have hjælp til opstart af database til videobånd-registrering. Er der nogle færdige database-opsætninger man kan downloade??
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2002 - 17:10 #1
Jeg kan hjælpe dig.
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2002 - 17:20 #2
Der er vist også en guide, hvis man har installeret alt.

Ellers start med at lave en tabel med de felter du ønsker, samt sætte et felt til nøgle, evt. titel.
Avatar billede martin_sj Nybegynder
14. januar 2002 - 20:21 #3
Jeg har selv lavet en, som du kan tilrette så den passer til dit behov. Skriv din mail adr. så mailer jeg den til dig NB Access 2000
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2002 - 22:06 #4
Jeg har også en færdig med både Adresser, tlf., Video og CD.
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 22:50 #5
Email adresse lpdesign@get2net.dk
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 22:52 #6
I må gerne sende mig jeres forslag, tak på forhånd
Avatar billede martin_sj Nybegynder
15. januar 2002 - 11:13 #7
Er det noget du kan bruge?
Avatar billede lpdesign Nybegynder
15. januar 2002 - 16:14 #8
Tak for tilsendte fil. Jeg har såvidt set på det og det ser spændende ud. Kan jeg ændre de forskellige poster selv, foreks.længden på videobåndene til 240 eller 300 ??
Avatar billede martin_sj Nybegynder
15. januar 2002 - 17:22 #9
Tryk på Opret Diverse i menuen her kan du oprette genre, båndmærke og længde.
Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2002 - 18:09 #10
martin_sj >>> Det lyder som om at din kan lidt mere end min, må man se hvad det er for noget ???

Email: eksperten@leip.dk
Avatar billede martin_sj Nybegynder
15. januar 2002 - 19:08 #11
Leif >>>  Kunne jeg se din database, det kunne være man kunne få nogle ideer!?

Martin@webvisor.dk

MVH. Martin
Avatar billede trjensen Nybegynder
18. januar 2002 - 12:37 #12
martin_sj >>> Er det muligt at få en kopi.

teddy-jensen@jubiimail.dk