Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 16:59 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internetforbindelsen

Jeg har en ISDN- forbindelse som jeg har haft kørende i snart 1 år. Forbindelsen til internettet forsvinder hele tiden. Jeg kan se at maskinen \"tænker\", men der sker ingen overførsel af data. Jeg har lige skiftet min maskine(nu P3-866) der styrer mit Eicon-diva modem ud. Det gamle hardware havde samme problem.
Er det mit window98 2udgave der er noget galt med??
Har tjekket kabelforbindelse , og modem Hjælp!!
Avatar billede t_holst Nybegynder
14. januar 2002 - 17:20 #1
Prøv at downloade en opdateret driver til dit modem.
Hvis det ikke virker kan det måske tyde på at det er dit modem, der er fejl i.
Avatar billede stone Forsker
14. januar 2002 - 20:29 #2
yep...gir holst ret, har selv haft problemet med min diva, det hjalp med en opdateret driver.
Avatar billede steen_hansen Forsker
14. januar 2002 - 22:45 #3
Du skal både have opdaterede drivere og den nyeste firmware.
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 22:55 #4
Tak for forslag. Jeg har lånt et andet modem med opdaterede drivere men det hjalp ikke. Kan det være min NT box???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. januar 2002 - 22:58 #5
lyder bekendt, har du en af Micrsofts officepakker??
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 23:00 #6
Hvad er det, jeg er ikke så bevandret ikke maskineri??
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 23:01 #7
Der skal stå Jeg er ikke så ferm til dette!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. januar 2002 - 23:04 #8
havde selv en ISDN forbindelse med Eicon modemet, på en Compaq 5341 der kørte det fint nok, fik så en Compaq 5861, med Office 2000 og der startede balladen, fik at vide at det var officepakken, ISDN-linien har været checket igennem, og den var som den skulle være (min far er Teledanmark-mand, så det er ikke noget jeg blev bildt ind af deres support)men har nu fået ADSL, og problemet er væk, også hvis jeg prøver at gå på nettet med mit ISDNmodem!!!
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 23:14 #9
Tak for svar, Jeg har Office pakken 2000. Kan det være Microsoft outlook der kan driller?? Er der noget jeg kan gøre, evt at lukke noget inde i Outlook???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. januar 2002 - 23:22 #10
ja det er jo så spørgsmålet, jeg har pillet ved jeg ved ikke hvad, uden hjælp, men dog prøvede jeg ikke at fjerne Office2000 for at se om det hjalp
Avatar billede lpdesign Nybegynder
14. januar 2002 - 23:26 #11
Jeg har lige snakket med en kammerat og ha mener det er indstillingerne i outlook der står forkert, så er spørgsmålet Hvilke????.
Jeg bruger outlook hver dag så sletning er udelukket.
Avatar billede phoner Nybegynder
15. januar 2002 - 13:07 #12
Hvis du har et Netkort i maskinen, så prøv at deaktiverer det i \"Device Maneger\"
Avatar billede lpdesign Nybegynder
15. januar 2002 - 16:18 #13
Jeg har netkort i maskinen som jeg bruger hver dag, men vil gerne forsøge dit forslag. Dog skal jeg have nogen til at gøre det, så jeg vender tilbage.
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. maj 2002 - 00:14 #14
Hvad blev det til, lpdesign?
Avatar billede lpdesign Nybegynder
20. oktober 2002 - 16:41 #15
Langt om længe har jeg fået mit netkort deaktiveret, og det virker fint nu, Tak for det phoner