Avatar billede martinka Nybegynder
14. januar 2002 - 16:17 Der er 4 kommentarer

Indsætte billede

Hej
En ven bilder mig ind at man kan sætte et billede pakket med zip ind på sin hjemmeside .... Er det rigtigt ? Hvis ja... hvordan gør man ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2002 - 16:20 #1
Han bilder dig vidst meget ind :))
Avatar billede sungdk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:21 #2
Svaret er ja og nej...

Du kan godt ligge et billede ind pakket med zip, så folk kan downloade det fra din hjemmeside, men det kan absolut ikke blive vist.
Avatar billede sungdk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:22 #3
Da zip-filer bliver pakket ind med et specielt program, skal det også pakkes ud med et specielt program... Ville ellers være smart hvis IE fik den udbyggelse :)
Avatar billede tsocm Nybegynder
14. januar 2002 - 17:14 #4
Ikke i Javascript, Der kan det ikke lade sig gøre, men jeg mener godt det kan lade sig gøre i fx. php.