Avatar billede malu Nybegynder
14. januar 2002 - 16:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Først på søgemaskinerne

Hej Eksperter!

Hvad skal jeg skrive og hvor skal jeg skrive det for at få min side vist,om en af de første på søgemaskinerne?

http://www.webshape.dk

Hilsen
Malu.
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2002 - 16:07 #1
læs og lav her; http://www.metamaten.dk/
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. januar 2002 - 16:07 #2
Hvis det var så enkelt ville alle jo ligge øverst (som de jo ikke kan, da kun én hjemmeside kan ligge øverst), du får det til at lyde som noget man lige gør i frokostpausen. Du har ikke engang sagt hvilke maskiner den skal ligge højt i, eller på hvilke søgeord - du kan jo ikke komme frem som nummer 1 ligegyldig hvad man søger på.

Læs artiklerne på www.joyzone.dk og benyt så www.metamaten.dk til metatags.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 16:09 #3
Det vigitgste ved Google er at andre linker til dig. Så det er hårdt arbejde der er vejen frem.
Avatar billede thyrring Nybegynder
14. januar 2002 - 16:23 #4
Ok site I der har fået lavet.
Jeg kan bare ikke rigtigt at jeg kan finde en post adresse. Jeg syn\'s det skal med. Men det er nok bare mig der er gammeldags.

Ang. dit spørgsmål er det meget komplekst. Du skal tilmelde din site på dev. søgemaskiner, og der kan godt gå noget tid inden der sker noget via den vej (hvis man ikke betaler sig fra det). Dernest skal du skrive metatags (Keywords og description).

Det er også vigtigt at der på forsiden er en god tekst omkring sidens indhold hvor  mange af keywords\'ene indgår.

Det er endvidere meget forskelligt hvordan søgemaskinerne indexere siderne. De fleste kan dog ikke rigtigt lide Frames.