Avatar billede thyrring Nybegynder
14. januar 2002 - 13:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IE 6.0 og længerevarende cookies

Hej Eksperter.

Jeg sidder med en hjemmeside hvor der er langvarige cookies (2-3 dage), der er problemer med IE 6.0, hvor sikkerhedniveauet som standart ikke acceptere disse cookies, og man er nødt til at rette sikkerheden manuelt. Dette er ikke optimalt, siden skal bare køre!

Er der nogen der ved om / hvordan man på serveren kan lægge oplysninger ud der på det grundlag acceptere disse  cookies.

Er der endvidere et sted/ en fil hvor man kan beskrive Page-info\'en, man i 6.0 kan få frem?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. januar 2002 - 13:57 #1
- lytter med -

Har selv haft store problemer på det område !
Avatar billede thyrring Nybegynder
15. januar 2002 - 10:10 #2
Der er ikke meget liv her!

Er det mon den rigtige kategori.
Avatar billede callesen Praktikant
15. januar 2002 - 10:23 #3
Prøv i ASP.
Avatar billede scrix Nybegynder
15. januar 2002 - 16:46 #4
Kodeordet er \'privacy policy\' som du kan læse om på:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnpriv/html/ie6privacyfeature.asp

Gå derefter til http://www.alphaworks.ibm.com/tech/p3peditor og download programmet \'P3P Policy Editor\', som man kan bruge til at lave de nødvendige XML-filer med. Programmet virker lidt voldsomt, men er i virkeligheden ret let at bruge hvis man lige slår koldt vand i blodet og læser lidt i on-line dokumentationen.

:-) Søren Christian Rix
Avatar billede thyrring Nybegynder
15. januar 2002 - 17:03 #5
Ja det ligner noget jeg kan bruge...

Det virker da ihvertfald til ret højt op i sikkerheds niveauerne.
Avatar billede scrix Nybegynder
15. januar 2002 - 17:10 #6
Takker,  :-) SC
Avatar billede moroax Nybegynder
13. august 2002 - 12:49 #7
---------------------------[ 200 POINT ]---------------------------
jeg VED det er længe siden, men alligevel

Hvis der er en der har rette løsning på P3P,
er der masser af point her at score her:

http://www.eksperten.dk/spm/245725

* MoRoax.dk