Avatar billede dzign Nybegynder
14. januar 2002 - 13:51 Der er 2 kommentarer

IRC scripts

Hejsa.... Jeg skal bruge et script der kan fortælle hvad der sidder i computeren og hvor lang tid det har kørt....

Avatar billede rahzei Nybegynder
03. februar 2002 - 19:01 #1
Du skal bruge en fil der hedder moo.dll , Den kan du få en til at sende til dig eller du kan skrive din email så sender jeg den.

men for at kunne skrive det der værk skal du lave en alias. Det gør du ved at gå ind i Alias delen i irc (alt+a), hvor du skriver noget lign. dette...
/F5  /msg $active System information: $lower($dll(moo.dll,osinfo,_)) Up for: $dll(moo.dll,uptime,_) - Cpu: $dll(moo.dll,cpuinfo,_) - Network: $dll(moo.dll,interfaceinfo,_) - Screen Resolution: $dll(moo.dll,screeninfo,_)

Du kan self bytte om på det og gejle det lidt op med farver og div.

Derefter trykker du blot på F5...så skriver den noget a la...
<ditnick> System information: Win2000  Up for: 12h  23m 43sec - Cpu: AmdXP 1800 - Network: Surecom blabla - Screen Resolution: 1024x768

Sig til hvis du ik har styr på farverkoder osv...

Håber det hjalp
Avatar billede jayf Nybegynder
18. marts 2002 - 02:22 #2
http://www.influenced.net/moodll.php <-- her kan du hente scriptet