Avatar billede morten2 Nybegynder
14. januar 2002 - 13:51 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Tegnebræt til PC

Jeg har brug for en form for tegnebræt så jeg kan lave små håndtegnede skitser på PC\'en.
Det skal fungere så man kan bruge sin oprindelige mus samtidigt (jeg har en Logitech Cordless Mousman Optical som jeg nødigt vil leve uden :-).

Er der nogen der kender til denne type af hardware og evnt kunne anbefale et eller andet?
Prisen skal helst ligge under 1000kr

Avatar billede ckh Nybegynder
14. januar 2002 - 13:55 #1
Jeg benytter selv et tegnebrædt fra Wacom. Det fungerer både med diverse penne, en speciel wacom 7-knaps-mus og en Logitech cordless mouseman wheel samtidig. Jeg ved ikke hvordan det ligger med priserne (de fås i et utal af størrelser), men jeg kan da anbefale disse tegneplader
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 13:55 #2
Det er nok det man kalder en digitizer. Der skulle være god mulighed for at finde noget til under 1000 kr.
Avatar billede spine Nybegynder
14. januar 2002 - 13:57 #3
vi har i vores firma brugt wacom tablets, som fåes både i store og små, de fungerer enten med den pegepen der er med, eller kombineret med en alm mus, stabil software og ok funktioner. Du kan finde ne brugt for under 1000,-
Avatar billede morten2 Nybegynder
14. januar 2002 - 14:17 #5
Ville dette være et ok køb?

Wacom Graphire2
Size: 4\" x 5\"
Accessories: Graphire2 Pen /Graphire2 Mouse / Tablet
Interface: USB
Software: Photoshop LE / Corel Painter Classic
799 kr

Eller skal man købe en Intuos A6?