Avatar billede hjælperen Nybegynder
08. juni 1999 - 21:46 Der er 9 kommentarer

ASP hvordan?

Er der nogen der kender et sted, en bog eller noget i den retning hvor man kan lære asp. Det skal helst være på dansk for, at forstå de forskellige udtryk?

håber en kan hjælpe
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. juni 1999 - 22:00 #2
www.asp101.com
www.activeserverpages.dk
www.netcoders.dk
www.activeserverpages.com
www.asptoday.com
www.1001line.dk
www.4guysfromrolla.com

af begynder-bøger kan nævnes:
ASP for dummies
Sams Teach Youself Active Server Pages 2.0 in 21 Days (Teach Yourself Series)

af avancerede bøger kan nævnes
unlocking Active Server Pages
Active Server Pages 2.0 prof

og meget mere...

søg på ASP el. Active server pages på amazon

Håber det hjælper dig igang :-)
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. juni 1999 - 22:03 #3
aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh

nå hvad betyder 15 sølle point :-) (du slog mig med 43 sek..hehe)

det er iøvrigt en god idé lige at kigge nogle ældre spørgsmål igennem - der er mange der har spurgt før dig......
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. juni 1999 - 22:19 #4
ams Teach Yourself Active Server Pages 2.0 in 24 Hours (Teach Yourself in 24 Hours Series)
                            Christoph Wille / Paperback / Published 1999
                            Our Price: $15.99 ~ You Save: $4.00 (20%) (Not Yet Published -- On Order)
                            Read more about this title...

                      Teach Yourself Active Server Pages in 14 Days (Teach Yourself...)
Avatar billede fuxi Nybegynder
08. juni 1999 - 22:30 #5
Jeg har lige en tilføjelse af bøger. Efter sigende skulle ASP the Bible være kanon god. Jeg har desværre kun erfaring med Dreamweaver Bible, og den er fantastisk god. Så prøv det evt. Bogen er på engelsk.
Avatar billede hjælperen Nybegynder
22. juni 1999 - 11:06 #6
Jeg sagde på dansk.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 11:23 #7
Der findes ingen bøger på dansk med aps endnu, men den letteste af dem alle er nok ASP for dummies men den er jo på eng.

Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 14:26 #8
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
01. marts 2005 - 12:26 #9
Jeg synes at det er en god start at tage ASP tutorial på http://www.html.dk
Det giver det grunlæggende.. Det ville jeg anbefale du gør før du kaster dig ud i de andre !