Avatar billede mandogmus Nybegynder
14. januar 2002 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint Hvordan dansk skifter man sprog fra f.eks. dansk til engelsk på

Vi har lavet nogle PowerPoint præsentationer på dansk, som er fikse og færdige med
lay-out og tekst. Nu skal de oversættes til engelsk og tysk, og vi vil naturligvis gerne
kunne skrive direkte i det danske dokument.

Spørgsmålet er:        Hvordan dansk skifter man sprog fra f.eks. dansk til engelsk på
            hele dokumentet, så den løbende autokorrektur foregår på det
            rigtige sprog?
14. januar 2002 - 13:00 #1
Du går ind under funktioner / Sprog og vælger Dansk. Tryk herefter \"standard\" og den til vælge dansk hvergang
14. januar 2002 - 13:03 #2
I den eksisterende fil trykker du CTRL+A (vælg alt) og DBklik på sprogsymbolet på status linien og vælg det aktuelle sprog. Alt er herefter rettet
Avatar billede m-lab Nybegynder
14. januar 2002 - 13:06 #3
Du skal dog være opmærksom på at de forskellige sprog er installeret.
Avatar billede mandogmus Nybegynder
14. januar 2002 - 13:19 #4
Sprogsymbolet hvilken knap er det ?
14. januar 2002 - 13:25 #5
Hel nederst på skærmen står dias nr # af # herefter formodentlig standarddesign, hvis det er det du bruger, længere til højre står sproget. hvis du db kliker på den kommer sprog valg op på skærmen.
Avatar billede m-lab Nybegynder
14. januar 2002 - 13:41 #6
Eller funktioner->sprog