Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
26. april 2000 - 21:33 Der er 7 kommentarer

Statistik..?

Hej..
Jeg skal bruge en statistik til min hjemmeside der kan gemme hvor de besøgende kommer fra.. altså den hjemmeside de kommer fra lige inden de kommer ind på min..
Er der nogen der ved hvor jeg kan få det..?
Avatar billede etlekana Nybegynder
27. april 2000 - 05:34 #2
Skal statistikken gemme som tekst fil eller i database eller ???

Så er de fine dem Jens har henvist til.
Hvis du selv kan finde ud af at lave noget med database og sådan.

Så kan du finde ud af hvor dine gæster kommer fra med denne linje

request.servervariables("HTTP_REFERER")

til at få den side som din besøgende er kommet fra.

Så kan du så selv behandle om den skal i database eller tekst dokument osv.

Thomas
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
30. april 2000 - 11:17 #3
Statistikken skal gemmes i en database.. men det er også i orden hvis det kan gøres i en tekstfil.. er det noget du kan hjælpe mig med..?
Avatar billede etlekana Nybegynder
25. maj 2000 - 10:11 #4
Ja da sagtens :o) Men kun hjælpe :) Jeg laver ikke det hele. Har du icq eller noget andet vi kan kommunikere over? Det er lidt lettere.
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
27. maj 2000 - 14:16 #5
Ja..
Mit ICQ# er: 49064885

Jeg er ikke så god til ASP selv.. men du må meget gerne hjælpe..
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
13. september 2000 - 14:47 #6
Du har stadig ikke kontaktet mig...
Avatar billede apx Nybegynder
28. februar 2016 - 00:34 #7
Thank you for another fantastic posting. Where else could anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a speech next week, and I was looking for more info ;) http://www.508poker.com