Avatar billede bobbobbob Nybegynder
14. januar 2002 - 09:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sletning af for store filer på postserver

Jeg er ikke interesseret i at hente alle, alt for store filer, når jeg henter post i Outlook. Derfor har jeg lagt en grænse ind på 200 kb. Det fungerer udmærket, jeg får besked om at der ligger eksempelvis en fil på 4 mb på postserveren. Mit problem er at disse store uønskede filer bliver liggende og \"spærrer\" i realiteten for at jeg kan hente andre store men ønskede filer hjem, da jeg jo så skal hente alle filerne. Ved nogen hvordan jeg slipper af med de uønskede?
Avatar billede steelman Novice
14. januar 2002 - 10:08 #1
Kontakt din udbyder! Han vil kunne gå ind på din konto og slette ønskede mails. Derefter vil du kunne hente de mail (og filer) du ønsker.
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 15:30 #2
de flest større udbydere har en webaccess til din mail, ellers kan du træne lidt på telnetadgang til din post ( telnet dinpostserver.dk 110 ) og slette den vej...

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede pcal Nybegynder
27. januar 2002 - 02:09 #3
Du kan gå ind på www.eoffice.dk
Her kan du både læse dine mails og slette dem direkte fra mailserveren.