Avatar billede floffy Nybegynder
08. juni 1999 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

RedHat 6.0 og Sendmail

Hvilke tilretninger skal der til for at få en "catchrest" til at virke med sendmail.

Jeg har installeret RH60 og med linuxconf kan man styre multihosting af domæner. Men der mangler lige den finesse at Sendmail kan konfigureres til at opsamle al post i en postkasse, UDEN at oprette alle de email-aliaser der skal bruges.
Avatar billede floffy Nybegynder
10. juni 1999 - 20:20 #1
Jeg er nået lidt videre. Jeg skal have sat en linie ind i min .mc-fil, men det synes jeg ligesom jeg har problemer med.

Når nu man har en RedHat-distribution, så har men jo ikke sourcen til Sendmail, og kan jo derfor ikke kompilere denne med "m4". Hvad gør man så?

Stadig 500 point til en løsning.
Avatar billede jjuhl Nybegynder
11. juni 1999 - 13:07 #2
Hvis du ikke har sourcen til sendmail, så download den dog fra www.sendmail.org

Avatar billede chruker Nybegynder
11. juni 1999 - 23:36 #3
I mit /etc bibliotek, har jeg sendmail.cf og sendmail.cw filerne.

I sendmail.cw er der kun følgende linier:
chruker.dk
lktdesign.dk
retailcomputer.dk

Det er tre lokale domæner der kun eksistere på mit lokale netværk, men jeg kan modtage post fra/på dem alle sammen.

Sendmail.cf filer har jeg overhovedet ikke rodet med.
Avatar billede floffy Nybegynder
14. juni 1999 - 15:18 #4
Der skal ikke rettes i sendmail.cf eller sendmail.cw. Der skal rettes i selv installationen af SendMail.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 01:28 #5
500 point en pæn sum, og der er ingen som har et bud?
Avatar billede snowball Novice
27. august 1999 - 13:26 #6
Dit spørgsmål er så gammel så folk har glemt det er der. Du kunne evt. lave en "dummy" som henviser til dette spørgsmål og se om det ikke kan skabe lidt interesse for spørgsmålet.

Snowball
Avatar billede floffy Nybegynder
11. september 1999 - 10:57 #7
Jeg har opgivet at få et svar her, og har allerede fundet ud af meget mere.