Avatar billede stofferny Nybegynder
13. januar 2002 - 10:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Geforce 3 ti 200 og Win XP!

Hey...
Mit problem er at mit (helt nye) Geforce3 crasher, når jeg køre Direct3D spil/prog. og jeg har de nyeste drivere...
Efter jeg havde kigget lidt rundt på nettet om der var nogle som oz havde det samme problem, fandt jeg ud af at mand \"bare\" skulle installere nogle gammle drivere, men det virkede heller ik!
Har oz prøvet at lege lidt med min BIOS, omkring AGP´en... but no luck!
plz help!
Avatar billede stofferny Nybegynder
13. januar 2002 - 10:34 #1
BTW: Skriver oz lige hvilken pc jeg har, hvis det ku hjælpe nogle....

AMD 1900+XP
256 DDR-Ram pc2100
60 Gigz HD
Geforce 3 ti200
Windows XP Pro DK
Avatar billede thaufer Nybegynder
13. januar 2002 - 11:11 #2
Har samme proplem med Hercules 3D Prophet 4500
Avatar billede thaufer Nybegynder
13. januar 2002 - 11:13 #3
prøv at bruge programmet dxdiag som er med til windows. Se om du kan lave nogle d3d tests.
Avatar billede stofferny Nybegynder
13. januar 2002 - 11:24 #4
Kan godt lave de der test, men ALLE spil som bruger 3D crsher...
Avatar billede asmodeus Nybegynder
13. januar 2002 - 12:58 #5
Jeg har haft samme problem og løste det ved at lade være med at installere chipset driverene. Af detonatordrivere brugte jeg 21.83

mvh/
Asmodeus
Avatar billede asmodeus Nybegynder
13. januar 2002 - 13:43 #6
Løste det ikke dit problem ?
Avatar billede hijklm Juniormester
15. januar 2002 - 21:47 #7
Jeg har det samme problem med et 3D Prophet Geforce256.

Spillene laver grafikfejl i XP, men de kører fint med f.eks. Win98.

(Jeg søger selv en løsning på problemet, og du kan følge med på: http://www.eksperten.dk/spm/158226 )
Avatar billede stofferny Nybegynder
16. januar 2002 - 00:43 #8
Har selv løst problemet!!! Jeg byttede bare mit Geforce til et Creative Geforce 3 TI 500! så virkede lortet! og jeg køre XP nu og ALT køre som det skal!