Avatar billede fangel Nybegynder
13. januar 2002 - 09:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mails fra Outlook Xpress til Outlook

Hej,

jeg har lige installeret Win XP og Office XP, før da jeg kørte med 98, brugte jeg Outlook Ekspress 4 eller 5, og nu vil jeg bruge Office Outlook XP til jobbet, så hvordan importere jeg mine mails fra Ekspress til Outlook

Dea_PG
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 09:51 #1
i outlook expres er der en kanp under \"filer\" der hedder Eksporter.. brug den

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 09:51 #2
kanp = knap :-)
Avatar billede fangel Nybegynder
13. januar 2002 - 09:55 #3
OK, men Outlook Ekspress kan ikke læse mine mails, hvis jeg går ind i Instillinger => Vedligeholdelse => lagrigs folder og skriver der hvor jeg har gelmt mine mails, siger den \"der er allerede nogle mails, vil du bruge dem ?\" jeg trykker ja, så siger den \"Outlook skal genstartes\" OK til det også, jeg genstarter, og hvad er der sket, intet !!!

Dea_PG
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 09:58 #4
siger den outlook eller outlook EKSPRESS skal genstartes?
Avatar billede fangel Nybegynder
13. januar 2002 - 10:00 #5
EKSPRESS
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 10:26 #6
ok..
Kan outlook SLET ikke læse dine gamle mails?
Kan du fra Outlook få lov til at eksportere det som en .PST fil?
Avatar billede fangel Nybegynder
13. januar 2002 - 10:47 #7
NEJ, Outlook Ekspress 6, kan ikke læse mine mails fra OutLokk Ekspress 4 eller 5, ellers er det bare mig, der ikke kan finde stedet hvor jeg siger hvor mine mails ligger

Dea_PG
Avatar billede nissan Nybegynder
13. januar 2002 - 18:37 #8
Jeg tror du skal benytte funktionen importere som også findes under filer, og finde stedet hvor du har gemt dine mail.

MVH.
Avatar billede fangel Nybegynder
14. januar 2002 - 14:23 #9
jo, det kunne den godt, men Outlook express gik ned under processen,

Dea_PG
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2002 - 13:53 #10
Jeg fik det selv løst...