Avatar billede snowlife86 Nybegynder
13. januar 2002 - 06:58 Der er 3 kommentarer

Half-life v.1.0.0.0. : Counter-strike 5 spillere.

Jeg og andre prøvede at spille med 8 spillere i counter-strike, men hver gang den sjette prøvede at (join) så stod der at \"cd-key already in use\" Hvad er det der er problemet hvis vi vil gerne være 8 spillere ???
Avatar billede darkside Nybegynder
13. januar 2002 - 07:11 #1
For at spille 8 spillere kræver det somregel at man har 8 CD\'Keys til Half-Lige, man kan ikke spille 2 på samme key....det er problemet
Avatar billede bocker Nybegynder
13. januar 2002 - 08:13 #2
Problemet er nok at du (eller din ven) har \"glemt\" at købe spillet skal du se.
Avatar billede raveduck Nybegynder
13. januar 2002 - 09:01 #3
Lidt som de andre sagde.

Jeg har selv haft samme problem. Vi havde en slags \"netcafe\", på min gamle skole, og der havde vi én halflife cd. Det er også fint nok, for man kunne spille op til fem forskellige med den samme cd. Desværre ikke seks, for så fik man svaret
\"cd-key allready in use\"
Enormt frustrerende, når man har ti computere, og ikke kan spille over internettet.

Det eneste der nok er at gøre, er at købe endnu en cd, eller nøjes med at spille 5.

Håber det hjalp
RaveDuck