Avatar billede tiny_thim Nybegynder
13. januar 2002 - 00:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til CS....

Jeg er ikke ejr af spillet Half-Life, men jeg vil meget gerne have Counter-Strike!!
Hvordan kan jeg få CS hvis jeg ikke har HL???
Kan man eventuelt købe en \"stand-alone\" version af CS?? Hvis man kan, hvor kan man så købe den??
Jeg håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
13. januar 2002 - 03:51 #1
Du kan købe en version af Half-life og Counter-strike. Den hedder Half-life genrations. Den koster vidst mellem 100-200 kr
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
13. januar 2002 - 03:52 #2
Jeg betalte 250kr, men regner med at den er faldet siden da
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
13. januar 2002 - 13:21 #3
Kan man ikke købe en pakke som kun indeholder CS som en stand-alone version??
Jeg har Unreal Tournament, der kan man downloade en udvidelse som minder meget om CS, den hedder Strike Force. Er der nogen der har prøvet det??
Installere man bare udvidelsen efter Unreal Tournament, men hvordan går man ind i Strike Force??
Avatar billede birkis Nybegynder
13. januar 2002 - 18:26 #4
Der finnes en pakke som kun inneholder CS, men hvis du kjøper Half-Life Generations får du jo Half-Life også...
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
13. januar 2002 - 22:18 #5
Birkis:
Du skriver at man kan købe CS i en pakke for sig selv.
Hvor kan man købe det???
Jeg ville blive meget glad hvis du kunne sige hvilken internet butik man kan købe det i.
HJÆLP MIG
Avatar billede birkis Nybegynder
13. januar 2002 - 23:25 #6
tiny_thim >>  Jeg vet ikke hvilken internettbutikk man kan kjøpe det i, men jeg vet jeg har sett det i butikker som Merlin, Fona og Fredgaard.

Pakken omtales som CS Retail eller HL: CS av CS-teamet selv.
Se f.eks. http://www.counter-strike.net/retail_full.html hvor man kan downloade patch\'en som oppdaterer CS Retail til ver. 1.3
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
13. januar 2002 - 23:46 #7
Birkis >>
Kunne du ikke prøve at undersøge om der er en internet butik hvor man kan købe det??
Hvis du kunne det ville jeg blive meget glad