Avatar billede tkh Nybegynder
12. januar 2002 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apache, PHP, MySQL & IkonBoard

Jeg har i et godt stykke tid, gået med tanken om at prøve at smide et board på min maskine. Den laver ikke meget med sin IIS opsætning alligevel. Lidt HTTP trafik, en smule FTP, men ikke meget.

Det er så her, jeg mangler Jeres hjælp.

Jeg er rimelig lost, når det kommer til opsætning af Apache, PHP og MySQL på min maskine. Og skal jeg egentlig bruge alle disse extensions/programmer til brug af IkonBoardet?

Egentlig så er jeg bare nysgerrig, men det kunne være sjovt at prøve det.

På forhånd tak :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
13. januar 2002 - 07:52 #1
lige inden du kommer for godt igang, ikonboard er skrevet i perl...
Avatar billede sukos Juniormester
14. januar 2002 - 15:29 #2
Og det er meget simpelt at installere apache, php og mysql!!!!

Prøv, og spørg hvis du får problemer!
Avatar billede tkh Nybegynder
24. september 2002 - 10:52 #3
lukker